ارسالها: 16,059
موضوعها: 37
تاریخ عضویت: Aug 2011
اعتبار:
485
تشکرها : 26523
( 87062 تشکر در 15580 ارسال )
سلام به شما علیرضای عزیز
وقت شما بخیر
عرض کنم ببینین کلید رو که تراش دادین و چیپ ایموبیلایزر هم تعریف شده و مشکل روشن شدنم حل شده.
فقط مونده کد دادن ریموت.
این کار رو حالا بسته به نوع رله قفل مرکزی هر خودرو و طریقه کد دادن اون که بعضا متفاوت هست .
یا افرادی که تو کار دزدگیر باشن و اشنا باشن میدونن که روش کد دادن این ریموت ماشین خاص چه جوریه.
یا مثلا با روش مشابه موارد دیگه تست کنن شاید کد شد.
یا اینکه نمایندگی دیگری مراجعه کنین شاید بدونن.
به نظرم یه مراجعه به یه نصاب خوب دزدگیر بکنین.
معمولا اونا تو مدلای مختلف میدونن چه جوریه.
در کل تنها راهش اینه که این کلید فرستنده اش مچ بشه با کیت رله باکس ماشین.
و این دیگه مثل چیپ ایمو نمیشه مثلا چیپ ایموی کلید معمولی رو مثلا بازکرد گذاشت رو این.
سلامت باشین
و ممنون بابت توضیحات خوب و آموزشی که زحمت کشیده بودین.
ارسالها: 112
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Aug 2012
اعتبار:
15
تشکرها : 846
( 994 تشکر در 113 ارسال )
ماشاءالله مبارکه. خیرشو ببینین
به به لذت میبرم عکساشو نگاه میکنم. خدا راضی باشه حتما میگیرمش
دومادمون هم میخوام راضی کنم اینو بگیره. انصافا خوب کپی کاری کردن[emoji6] [emoji2]
ارسالها: 1
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Aug 2015
اعتبار:
0
تشکرها : 0
( 2 تشکر در 1 ارسال )
سلام دوستان خوشحالم که در کنار شما عزیزان هستم جک j5 اتومات دارم حدود ۷۳۰۰ کارکرد داره و با قضاوت عادلانه بر حسب قیمت و امکانات راضی هستم از ابادان تا استارا هم رفتم و برگشتم چند تا مورد دارم برای شما هم مینویسم اول اینکه زیر سینی موتور یه حلقه هست که فکر کنم مربوط به بکسل کردن ماشین باشه بدلیل اسپرت بودن و کپ بودن ماشین اگه روی سرعتگیر و دست انداز بزرگ محتاط نباشید میگیره به زمین دوم اینکه امروز متوجه شدم کولر اصلا خنک نمیکنه البته ظهر ابادان و دمای حدود ۵۰ اما نسبت به روزای دیگه کمتر خنک میکرد که باید نشون بدم اما از همه مهمتر چند روزه توی شروع حرکت یه صدایی میشنیدم انگار اگزوز سوراخ باشه بعد دور موتور به یه حدی که میرسه قطع میشه و دوباره در ابتدای دنده بعدی بعد از تعویض دنده دوباره شروع میشه امروز توی حالت دنده ازاد تست کردم متوجه شدم سوراخ شدن اگزوز نیست و نمیدونم چیه ابادان هم نمایندگی نداره باید ببرم اهواز کسی از دوستان نمیدونه موضوع چیه ؟
در مورد صدای فن دوستان رادیات جک میبینید که خیلی بزرگه و دو قسمته که یه بخش اون مربوط به خنک کردن روغن گیربکس ماشینه و فن باید در حالت طبیعی بعد از حداکثر ۵ ثانیه خاموش کردن موتور خاموش بشه و جای نگرانی نداره
ارسالها: 16,059
موضوعها: 37
تاریخ عضویت: Aug 2011
اعتبار:
485
تشکرها : 26523
( 87062 تشکر در 15580 ارسال )
سلام به شما دوست عزیز و ارجمند و عرض خیر مقدم خدمت شما
ممنون از انتقال تجربه و توضیحات شما دوست جک سوار
انشاالله موارد و مشکلاتی که مطرح کردین چیز خاصی نیست و با بررسی به راحتی برطرف خواهد شد براتون.
انشاالله از حضور مثبت و خوب شما هم بهره مند باشیم
ممنون از شما
ارسالها: 1
موضوعها: 0
تاریخ عضویت: Dec 2015
اعتبار:
0
تشکرها : 1
( 1 تشکر در 1 ارسال )
با سلام خدمت دوستان میخواستم بدونم که جک j5اتومات 1800یک میل سوپاپ است یا دومیل سوپاپ و سوال دوم اینکه در جلوبندی سگدست آهن توپر است یا قوطی چوشکاری شده در لیفان که اینگونه است باتشکر
ارسالها: 16,059
موضوعها: 37
تاریخ عضویت: Aug 2011
اعتبار:
485
تشکرها : 26523
( 87062 تشکر در 15580 ارسال )
سلام به شما دوست عزیز و ارجمند. خوب همون طور که در صفحات قبل و مشخصات خودرو درج شده 16 سوپاپ هست. در مورد سوال دومتون هم باید بررسی بشه از نزدیک و یا از مکانیک های نمایندگی ها یا مکانیک هایی که بررسی کردن پرسش بشه . شاید یه دارنده خودرو اینو بررسی نکرده باشه.
موفق باشید